Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

traducere steaguri

Scuipatul cucului ( cuckoo spit ) și pălăria broaștei ( froghopper)

Iată ce am găsit pe echinaceea purpurea mea ! se numește cuckoo spit adică scuipatul cucului

Iată ce am găsit pe echinaceea purpurea mea ! se numește cuckoo spit adică scuipatul cucului



Așa arată pozată de mine
Sau așa
Am așezat-o pe scaun, să se vadă mai bine, am dat cu insecticid natural !? luat de la florărie, și n-a vrut neam să moară
Poză mai profesionistă de pe net
asta este larva ( urâtă și scârboasă ) a insectei froghopper
Care arată așa, și se traduce ,,pâlnia broaștei”, pentru că își ține aripile ca un cort, sau ca o pâlnie peste corp
Sau poate arăta și așa, funcție de locul ( zona geografică ) unde sălășluiește
Philaenus spumarius este denumirea științifică. Larva este frecvent observată într-o masă de spumă - sau scuipatul cucucului - pe tulpinile plantelor. Această spumă protejează larva de animalele de pradă și o protejează de deshidratare. Larva se hrăneşte cu frunze şi muguri tineri. Ea produce spuma prin forţarea de aer într-un fluid amestecat cu excremente și emanat din anus.
În timp ce se înconjoară de această spumă, mănâncă frunzele tinere, mugurii și tulpina tânără.
Exista mai multe specii de froghoppers în lume. Toate acestea sunt creaturi mici, cele mai multe măsurând mai puţin de 1,25 cm în lungime. Froghopper adult este cunoscut pentru salturile foarte lungi ( precum broasca ), capabil de salturi de 60 - 65 centimetri! Se hrănește cu seva tulpinilor plantelor

6 comentarii:

thamara spunea...

îmi plac serialele sud coreene,nu pierd niciunul de pe postul național, ba am descărcat și de pe net pentru că-mi place istoria asiaticilor, ți-am vizitat blogul, dar..... chineza tradițională mă depășește 8-} ;) ;;)

Alexandra spunea...

Si chiar vine cucu ala si scuipa acolo? Da ce, e loc de scuipat echinaceea ta?? Si nu-l scuipi si tu inapoi, intre ochi? Ei dracie!

thamara spunea...

 da mă, de atâta scuipat, echinaceea mea aproape s-a uscat ( mă rog, probabil și din cauza insecticidului ,,natural” pe care l-am folosit  :(   ) și asta în doar o zi  !
sunt tare supărată. max, cuțulanul meu lup a omorât cei 4 pisoci. e un tâmpit , face numai rele și din joaca lui nebună face numai stricăciuni. ba a ajuns să facă și omoruri...

Alexandra spunea...

Au! Cum ma sa omoare pisoii!! Ce criminal! Uite de ce nu-mi iau eu caine!!! Hai ca m-ai suparat!  

Anonim spunea...

Au si ei dusmanii lor. http://aramel.free.fr/INSECTES14ter-23.shtml
Multumesc pentru informatii si fotografii. Sunt edificatoare.

Anonim spunea...

Cum scapam de acest scuipat?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

poate ai ceva de zis

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Etichete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
;