Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

traducere steaguri

Trandafirii mei galbeni și urcăcioși


trandafirul meu degrabă urcător și minunat mirositor


la început a fost așa



apoi a mai crescut...


și uite că am și eu trandafiri galbeni urcăcioși ca ai alexandrei


sunt montați pe o arcadă pe care aveam deja trandafiri urcăcioși mici și roșii, care sunt plini de boboci. dacă vor fi din cei care înfloresc până toamna, cum sunt cei ai alexandrei , o să-i înmulțesc și voi umple curtea de arcade...


dar până atunci, am să mă mulțumesc cu acesta care are un parfuuuum...îl simți ?





și uite cum sunt după numai o săptămână de splendoare...oare ai alexandrei de ce nu s-au scuturat așa ?

2 comentarii:

Dani P. spunea...

Tamara, sint frumosi trandafirii tai urcatori, chiar si cind se scutura. As vrea sa simt parfumul... Te-ai gindit, sa ii combini cu o clematita ?

thamara spunea...

după cum vezi, sunt la faza de început, de experimentări și de învățat de la alții :-/
dar cu siguranță voi încerca ;))
mulțam fain de apreciere, de sfat și de vizită 8-}

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

poate ai ceva de zis

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Etichete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
;