Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

traducere steaguri

căpșuni remontanți elisa - 6 aprilie 2011




au venit căpșunii și fragii și semințele de vinete albe de la elisa





așa arată




și așa arată semințele de vinete albe, trimise în vată udă, numai bune de încolțit




le-am curățat puțintel, pen'că de la transport s-au accidentat o țâră




înainte de curățare ( fasonare )




și după



înainte



și după




bălegar proaspăt de văcuță

bălgar + pământ de flori în părți egale și apă cât să aibă fluiditatea unei ciulamale pentru a mocirli rădăcinile fasonate


am pregătit locuința intermediară a căpșunicilor




am tăvălit rădăcinile prin maglavaisul numit ,,mocirlă” și așa arată bietele de ele maltratate dar spre binele lor...




am băgat la mocirlit rădăcinile vreo doo ore


și le-am înveșmântat cu pământ și le-am pus la dospit după ce le-am udat bine. sunt cam supărate plăntuțele după tratamentul cosmetic, da le trece...





eeei, dar uite că le-a trecut supărarea
nu știu de ce s-a răsturnat imaginea ??



aceștia sunt fragii



și aceștia, căpșunii

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

poate ai ceva de zis

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Etichete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
;