Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

traducere steaguri

Se încarcă...

Calculator calorii zilnice





Calculator calorii zilnice
Introduceti urmatoarele informatii
Sexul
Înălțimea
Greutatea
Vârsta ani
Activitatea
Recalculează automatn   
Rezultate
RMB - Rata Metabolica Bazala
A. Pentru a menține greutatea actuală
Calorii cal
Carbohidrati (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Grăsimi (30%) cal = gr
B. Pentru a slăbi cu  pe săptămână *
Calorii cal
Carbohidrați (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Grăsimi (30%) cal = gr
C. Pentru a te îngrășa cu  pe săptămână
Calorii cal
Carbohidrați (55%) cal = gr
Proteine (15%) cal = gr
Grăsimi (30%) cal = gr
**Pentru a slabi, 500 calorii sunt scazute in fiecare zi pt fiecare jumatate de kg pe care vreti sa-l pierdeti pe saptamana. Pentru a te ingrasa, 500 calorii sunt adaugate pe zi pt fiecare jumatate de kg pe care vreti sa-l castigati pe saptamana. Insa, nivelul total < 1200 calorii nu este recomandat si o pierdere in greutate > 1 kg pe saptamana nu este de asemenea recomandata.
**Pentru o abordare mai echilibrata pentru a slabi jumatate de kg pe saptamana, cresteti-va activitatea. Reduceti aportul de calorii cu 250 calorii pe zi si faceti exercitii fizice pentru a le arde pe celelalte 250. Aceasta abordare previne o descrestere in rata metabolismului si cresterea masei musculare.
**RMB - Rata Metabolica Bazala - necesarul minim de calorii de care e nevoie pentru a sustine viata in cazul unei persoane care se odihneste, mai exact cantitatea de energie pe care ar arde-o organismul daca ai dormi 24 ore din 24.

Etichete

;